نیمه پنهان فایزر آمریکایی

 

نیمه پنهان فایزر آمریکایی

اسناد تصریح شده نویسنده های آمریکایی شجاعی همچون مرحوم گریوز که جان خود را در راه افشاگری فدا کردند و مدارک مستند پژوهشگرانی غربی همچون دکتر مولونی پیش و بیش از همه چیز ثابت کننده خباثت برخی لیبرال های قلم به دست و تریبون دار است که عادت به کوبیدن تلاش های وطنی و واکسن های ایرانی نظیر «کووییران» و حلوا حلوا کردن اسلحه های بیولوژیک آمریکایی و شرکت های داروسازی جنایتکار نظام سلطه کرده اند.

 

نیمه پنهان فایزر آمریکایی

مجله فارس پلاس: انصافا این ضرب المثل انگلیسی بسیار درست است که: «بهترین جا برای پنهان کردن هر چیز بسیار محرمانه و مهم، قرار دادن آن در معمولی ترین وعلنی ترین موقعیت ممکن است.

 

و معقول ترین راه پنهان کردن دکتر «رابرت چارلز گالو»Robert Charles Gallo سازنده جانی ویروس آزمایشگاهی اچ آی وی تقدیم جایزه جهانی نوبل پزشکی به او بابت اکتشاف بیماری ایدز است

باورش سخت است اما این حقیقت دارد که یک نویسنده از جان گذشته به اسم مرحوم دکتر «بوید گریوز» Boyd Graves در سال ۲۰۰۱ در کتاب ارزشمند و افشاگرانه اش از نقش شرکت داروسازی جنایتکار «فایزر» آمریکایی در اجرای پروژه فدرال نسل کشی سیاه پوستان آمریکایی و آفریقایی پرده برداری می کند

 

و از یاد نبریم که این نویسنده شجاع که در آستانه پنجاه و شش سالگی به جرم افشاگری در خصوص مافیای آمریکایی فایزر به شکل بزدلانه ای با ایدز و سرطان، ترور بیولوژیک می شود و در ۲۰۰۹ توسط دولت فدرال حذف فیزیکی می شود یک جعبه سیاه ارزشمند است که درست دو دهه قبل از اپیدمی کرونا در دنیا از مافیای شرکت داروسازی آمریکایی فایزر و پروژه فوق سری نسل کشی سیاه پوستان آمریکا و آفریقا در کتاب و سخنرانی هایش پرده برداری کرده است

 

در کتاب ارزشمند مرحوم دکتر گریوز یعنی The Evidence of the Laboratory Birth of AIDS (کتاب: مستندات تولد آزمایشگاهی ایدز ) آنچنان واضح جنایت کاری های بیولوژیک شرکت داروسازی فایزر بر اساس اسناد و مدارک دقیق به تصویر کشیده شده است که کوچکترین تردیدی برای رمزگشایی از دلیل اصرار بر سرمایه گذاری سنگین این مافیای کثیف قتل عام بیولوژیک همسو با اهداف پلید نسل کشی باقی نمی گذارد

و نشان میدهد فایزر هم مثل سازمان بهداشت جهانی(WHO)،از بازوهای اجرایی دولت فدرال امریکا در عملیاتی کردن پروژه های قتل عام بیولوژیک هستند.

مرحوم دکتر گریوز در کتابش مدارک مربوط به اقدامات ننگین فایزر در معیت سازمان بهداشت جهانی در تولید انبوه میلیون ها گالن واکسن رایگان آبله، هپاتیت، آنفولانزا و فلج اطفال به مقصد آفریقا را ارائه می کند. واکسن هایی که در واقع، حاوی ویروس ایدز بودند.او بر اساس اسناد محکم و بلا منازع پروژه فوق سری «اسپشال وایرس پنتاگون» را در سال ۲۰۰۱ رسوا می کند.

وی پیش از آن و در سپتامبر ۱۹۹۸ اولین شکایت رسمی خود را علیه دولت فدرال تقدیم دادگاه عالی کرد.

در حالیکه در سال ۲۰۰۱ دادگاه استیناف و وزارت دادگستری دستور به مختومه کردن دادخواست او نموده و همزمان پروژه ترور شخصیت وی در رسانه ها کلید می خورد.

مرحوم دکتر گریوز در کتاب ارزشمندش بر اساس شواهد و مستندات رسمی از دسیسه ها و اجحاف همه جانبه سازمان بهداشت جهانی نسبت به تلاش های دکتر «مروین انتلمن» Mervin Antelman کاشف داروی ضد ایدز «تتراسیل» Tetrasil نیز رمزگشایی می کند.

شاید باورش برای اذهان عامه دشوار باشد ولی گریوز اسنادی غیرقابل انکار رو می کند که نشان میدهند سازمان بهداشت جهانی دبلیو اچ او بعنوان بازوی اجرایی نظام سلطه در نسل کشی های بیولوژیک،تولید تنها داروی اکتشافی و موثر در درمان ایدز درجهان یعنی تتراسیل را بدون مشاهده هیچگونه ساید افکت نامطلوب، ممنوع اعلام می کند و همه دوزهای توزیع شده آن در آفریقا را جمع آوری می کند.

مرحوم گریوز برای تصریح بر جنایات بیولوژیک نظام سلطه در معیت سازمان بهداشت جهانی و توسط بازوهای اجرایی نظیر فایزر، غول بزرگ داروسازی آمریکایی، جعبه سیاه بایگانی های دکتر «جان مولونی» John moloni را نیز می گشاید و اسنادی فوق سری از پروژه نسل کشی بیولوژیک فدرال موسوم به « ام.کا- نااومی» NAOMIvرا افشا می کند.جالب است بدانیم دولت فدرال عبارت NAOMI را برای پروژه بظاهر پزشکی خود بر می گزیند که سرنام عبارت انگلیسی Negroes are Only Momentary Individualsبه معنای « سیاهپوستان، اشخاصی موقتی هستند» است.

اسناد تصریح شده نویسنده های آمریکایی شجاعی همچون مرحوم گریوز که جان خود را در راه افشاگری فدا کردند و مدارک مستند پژوهشگرانی غربی همچون دکتر مولونی پیش و بیش از همه چیز ثابت کننده خباثت برخی لیبرال های قلم به دست و تریبون دار است که عادت به کوبیدن تلاش های وطنی و واکسن های ایرانی نظیر «کووییران» و حلوا حلوا کردن اسلحه های بیولوژیک آمریکایی و شرکت های داروسازی جنایتکار نظام سلطه کرده اند.

و همچنین سندی محرز بر رسوایی کدخداپرستان وطنی مزدور وگزافه گویی است که در مقابل منویات اخیر رهبر معظم انقلاب در ممنوعیت واکسن فایزر همراه با رسانه های نظام سلطه ابراز و اظهار وجود کرده اند!

محمد عبدالهی

برگرفته از سایت جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

 

منبع: خبرگزاری فارس                   

 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا