پشت پرده دهشتناک توطئه ها و خیانت های صهیونیسم در پاندمی کرونا

برای روشن‌شدن فرضیه‌ی پاندمی در برابر پاندمی، مستندات سایبری همچنین از ردپای اظهار نظهرهای جنجالی گلدبرگ پرده برداشت.
دیوید گلدبرگ، همسر خانم شرلی گلدبرگ از بنیان‌گزاران فیسبوک است.

در آخرین ویدئوی منتشر شده از آقای گلدبرگ قبل از مرگش، وی از تحت جریان بودن پروژه‌ی مرگبار زیفر و پوگو بر اساس اسناد طبقه‌بندی شده‌ای پرده برداشته است. بعد از یک سال از انتشار این ویدئو، طبق گزارش سایت Planet X news تقریبا تمامی اسناد این ویدئو در فیسبوک، یاهو، گوگل، توییتر و یوتیوب حذف شده است اما مقالات مرتبط و متن سخنان گلدبرگ هنوز در سایت‌ها موجود است.

دیوید گلدبرگ ۸ ژوئن ۲۰۲۰ در منزلش به قتل رسید. در آخرین ویدئو، وی می‌گوید یک مقام آگاه از کاخ سفید اطلاعاتی به وی به منظور حذف افراد مخالف با pogo داده است که طبق آن ترس جهانی از تاسیس یک دولت جهانی در حال افزایش است.

وی ادعا کرده است که تاسیس دولت جهانی صهیونیست و زیفز به منظور حذف افراد مخالف با آمریکا در حال انجام است‌‌. این دو پروژه از طریق حذف افراد با یک عفونت شبیه انفلوآنزا و یا حذف مستقیم انجام می‌شوند و پس از انتخاب مجدد ترامپ در زمستان، این عفونت کاهش خواهد یافت. و همچنین هرج مرج اقتصادی با معرفی یک ارز واحد جهانی دیجیتال و یک دولت واحد کاهش خواهد یافت.

سخنان گلدبرگ اگرچه با اسناد موثقی قابل بررسی نیست اما با واقعیت‌های زیادی منطبق است که این امر را به ذهن میرساند سخنان او را نباید رد کرد. از جمله، لقب “پادشاه اسراییل” که به ترامپ داده شده است می‌توان اشاره کرد. گلدبرگ می‌گوید ترامپ یک یهودی سرسخت است که وظیفه سنگینی را در پیش دارد.

جمع بندی سخنان اسنودن مبنی بر غیراتفاقی بودن شروع پاندمی و شیوع متناسب با ساختار سیاسی جوامع و نظرات گلدبرگ و استفاده از یک عفونت ویروسی برای حذف مخالفان و دامن زدن به اعتراضات، و با در نظر گرفتن پروژه ۲۰۲۰ ای دی که در نوشتارهای قبلی بیان شد می‌توان با اعتماد بالاتری گفت که پاندمی #کووید ۱۹ برای مقابله با یک #پاندمی دیگر یعنی #پاندمی_تفکر_انقلابی راه‌اندازی شده است.
در اثبات نقش عفونت ویروسی در ایجاد هرج مرج تا جایی که همه مردم جهان به یک دولت واحد و ارز دیجیتال واحد نیاز پیدا کنند می‌توان به مفهوم جدیدی به نام #اینفودمی که توسط سازمان جهانی بهداشت در اوایل شیوع کرونا بیان شد اشاره کرد. اینفودمی در واقع یک گرداب از اطلاعات اشتباه و درست است که توسط بنگاه‌های خبری هر روز در مورد کووید ارائه می‌شود.
به گونه‌ای که قدرت قضاوت از مردمی که طبق یافته‌های اعلامی از همین رسانه‌ها عمل می‌کنند را دچار مشکل در تصمیم گیری و دامن زدن به اعتراضات و هرج مرج اجتماعی کند.

اما نام COVID-19 که از سوی سازمان جهانی بهداشت اعلام شده است به گفته خاخام Tirzah Firestone یک کلمه عبری باستانی برای شکوه، عزت یا حضور الهی است.
در تورات، موسی به خدا التماس می‌کند “Har’eni na et KVOD-echa لطفا حضور باشکوه خود را به من نشان دهید!
چهره‌ات را به من نشان بده. covid همان اصطلاحات عبری باستانی Cavod یا Kavod ، ars است.
در نظر کابالیست‌ها covid یا کاوود همان شچینا یا الهی است که از ۹ نفر الوهیت دریافت میکند و به چشمه‌ها برمی‌گردد.

شاید بی‌راه نباشد که بگویم سازمان جهانی بهداشت در این بحران سلامت عمومی نقش فرمانده را دارد اما نه در زمینه گسترش سلامت بلکه در دامن زدن به هرج و تشویش اذهان عمومی بین المللی!

در پایان لازم است که فرای تمام اتفاقات و احتمالات که در شروع پاندمی نقش داشته‌اند این نکته را در نظر داشت که وَلِيُمَحِّصَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا وَيَمْحَقَ الْكَافِرِينَ (آیه ۱۴۱ سوره ال عمران) کشوری که خودش اتفاقاتی مانند زمستان تاریک و event201 را جهت مقابله با پاندمی برگزار می‌کند بیشترین آمار مبتلایان و مرگ میر را دارد…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا