کلیپ تصویری: کش روانساز ابداعی حکیم دکتر روازاده

کش روانساز

کش روانساز وسیله ابداعی حکیم دکتر حسین روازاده است که طی بیست سال تجربه در درمان صدها بیمار به دست آمده  است. خواب رفتن پاها ابتدایی ترین علامت برخی بیماری­ های جدی در آینده است که به وسیله روانساز می ­توانید آن را به راحتی درمان کنید. با استفاده از این ابزار ساده، خون موجود در قسمت­های تحتانی بدن (از ناف تا نوک انگشتان ­پا) که مواد ناصالح و ثُفُل و اخلاط ته نشین و کثیف سلامت آن را تهدید می کند، به حرکت در آمده و از سمت پاها به سوی شکم و احشاء جریان پیدا می ­کند و از طریق چرخه دفع اثفال و فضولات به سهولت دفع می­ گردند. به دنبال آن، خلأ حجمی خون که در قسمت­ های تحتانی و در پاها ایجاد شده، توسط صالح ترین خون موجود در بدن فرد پر می ­شود.

در این فرآیند اکسیژن و مواد سالم مغزی فراوانی در اختیار بافت­ها، خصوصاً بافت های عصبی قرار می ­گیرد و دردهای حاد و مزمن ناشی از ضعف و اختلال در سیستم اعصاب محیطی بلافاصله التیام می­ یابد.

روانساز را بسیار محکم و ثابت در بالای زانوها بسته و پنج دقیقه با قدم های بلند راه بروید که موجب درمان بسیاری از بیماری ها و دردها می­ شود.

توجه: در هنگام بسته بودن روانساز به پا، از ایستادن و یا نشستن و سکون بپرهیزید و حتماً در حرکت باشید.

*** این کش در عطاری های مورد تایید حکیم دکتر روازاده عرضه می شود.

 

در این کلیپ توسط حکیم دکتر روازاده این روش تشریح می گردد.

 


نوشته های مشابه

‫۱۲ دیدگاه ها

    1. باسلام و احترام
      با روابط عمومی تماس بگیرید تا راهنمایی تان کنند.
      02166920128
      گروه مدیریت سایت

  1. بسیارخوب بود استفاده کردیم،خداوندحافظ ایشان باشد،کلیپی هم درمورد ورم زانو ودرمان آن بگذارید .ممنون

  2. با سلام و خسته نباشید
    میخاستم ببینم ب ای کش روانساز حتما باید از همین کشی که فرمودید استفاده بشه
    یا از کش هاس معمولی هم میشه استفاده کرد
    ممنون

    1. با سلام و احترام
      با توجه به ساختار كش بهتر ميباشد براي نتيجه گيري كامل از كش هاي معرفي شده استفاده كنيد
      گروه مديريت سايت

  3. این کش تو هیچ یک از عطاری های دکتر روازاده موجود نیست و فقط تبلیغشو میکنن. مثه شربت فرتونیک که دیگه تولید نمیشه.

    1. باسلام و احترام
      در مورد كش روانساز حکیم دکتر روازاده علمش رو خدمتتون گفت و تضميني براي تهيه اون نيست ولي داريم سعي مان رو مي كنيم، خودتون هم پيگير باشين كه تهيه كنيد.
      در مورد فروتونيك در حال حاضر حركت احیای سلامت رو به جلو هست و ما هر روز در پي ساده تر كردن راه هستيم، اكنون شربت و حب خونساز وجود داره و معجون خونساز هم در راهه!
      باتشکر
      گروه مدیریت سایت

  4. چندساله که داروهای طب اسلامی وطب سنتی مصرف می کنم خیلی ازمشکلاتم برطرف شده نمک روغن وقندوشکر را عوض کردم به اطرافیان وهمکارانم نیزکمک می کنم الان هم بااستفاده ارعرقیات داروهای طب اسلامی وسنتی معده دردمادرم رادرمان میکنم خداعمرباعزت به همه شما بدهد ان شاالله بزودی زودی شاهدغلبه طب اسلامی وسنتی برطب وابسته و وارداتی باشیم.

  5. این کش روانساز چیز عجیبیه من معجزه شو دیدم. ساق پام عالی شد. نه خواب رفتگی نه گزگز نه درد. در گذشته از پله بالا میرفتم پام درد میگرفت یا اگر جایی چهار زانو مینشستم پام خواب میرفت و درد میگریفت.تشکر از پدر طب اسلامی سنتی ایران دکتر روازاده
    خوده جنس این کش هم خیلی جالبه و هیچ کشی جایگزینش نیست. خواهشن از مجموعه احیای سلامت این کش رو موجود کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا