آیا می دانید که با لوله کشی و انتقال گاز به خانه ها چه کلاهی بر سرمان رفته است!

آیا می دانید در زمانی که ما با تحریم اقتصادی مواجه ایم و باید صرفه جویی های متفکرانه داشته باشیم وزارت محترم جهاد کشاورزی مخفیانه و بی صدا بودجۀ کلانی را اختصاص به ییلاقهای شمال کشور برای گازکشی آنجا اختصاص داده است که گازکشی این مناطق مساوی است با نابود کردن طبیعت.

آیا می دانید چرا در کشورهای روسیه، استرالیا، اتریش، آلمان، سوئیس، اسرائیل غاصب و… گازکشی شهرها و منازل وجود ندارند؟ و گرمای شهرها از طریق سیستم آب گرم (شوفاژ) به صورت مرکزی برای همه شهر تامین می شود. حتی در مسکو که جزو سردترین شهرهای جهان است.

در کشوری که بابت دی اکسیدکربن که آن هم فقط در شبها از یک درخت گردو متصاعد می شود، تصمیماتی اتخاذ می کردند که مبادا آسیب و یا گزندی از آن به انسان وارد شود، امروزه چگونه است که دشمن با ترفند بسیار کثیف و خائنانه به نام رفاه، میلیاردها دلار را بابت هزینه های گازکشی در زیرزمین و روی آن هدر داده و بدین طریق سموم وحشتناک متصاعد شده از این عامل مرگ آور را وارد شهرها و خانه ها می نماید؟

روزی که متوجه شویم چه کلاهی بر سرمان رفته است، آن زمان تنها چیزی که ما را آرامش می دهد آن است که کلاه را با سر از بدنمان جدا کنند!

چرا روسیه مطلقاً ورود محصولات و بذرهای دستکاری شده ژنتیکی حتی ارگانیک را به کشورش ممنوع کرده است؟ و چرا در حالی که روسیه دومین کشور صادرکننده گاز جهان است، لوله کشی گاز به خانه ها و محل های کار انجام نمی دهد و گرمایش این اماکن را از طریق آب گرم انجام می دهد؟

دکتر حسین روازاده

نوشته های مشابه

‫۱۴ دیدگاه ها

    1. با سلام و احترام
      برای پخت غذا، در کشورهای نامبرده از اجاقهای برقی استفاده می کنند.
      ضمناً مزید آگاهی در کاتالوگهای دستگاه های هود خارجی به امکان استفاده از هود برای اجاقهای گازی و برقی اشاره شده است و تاکید نموده اند که این هود فقط برای جلوگیری از ورود بوی غذا به فضای اتاق می باشد و از نفوذ حرارت و آلودگی های ناشی از سوخت گاز به محیط داخلی جلوگیری نمی کند.
      گروه مدیریت سایت

  1. سلام
    همانطور که امام ره با دولت موقت پیشنهادی که نزدیکانشون دادن در زمان شاه موافقت نکردن و یک انقلاب رو خواستار بودن ، باید این ریشه ی گندیده صهیونیستی به نام بهداشت غربی را از ریشه کند و دور انداخت.

    تا وزارت بهداشت ما تابع طب وارداتی صهیونیستی است و تا مردم ما خود آگاه نشوند هرروز گنداب جدیدی را خواهیم دید.
    طبق یک روایت :
    اگر میخواهید مردم را تغییر دهید، آنها راا آگاه کنید.

  2. حرف شما درست اما در نهایت اختلاف فاحشی در میزان عمر وجود ندارد چون میانگین عمر مردم اونجا و مردم ما تقریبا برابر است

  3. پس سیستم گرمایش مرکزی که شما به آن اشاره میکنید چگونه کار می کند (درست است که سیستم گرمایش ساختمان ها بهینه شده و از سیستم های گرمایش مرکزی، موتورخانه ها و… آن هم برای افزایش راندمان استفاده میشود ولی سوخت اصلی آن ها عمدتا گاز است). ‌‌‌‌‌خط لوله هایی که گاز روسیه توسط آن ها صادر میشود و مشتریان آن عمدتا کشورهای اروپایی هستند به چه منظور است. ضمنا اخیرا انرژی های نوین و پاکی کشف شده است که رفته رفته جای انرژی هسته ای را نیز در بسیاری موارد به خاطر تبعات و هزینه هایی که دارد پر می کند مانند انرژی موسوم به تسلا.

  4. در مورد استفاده از انرژی هسته ای باید عاقلانه استفاده بشود. روزی نشود که بگیم این کلاهی بود که خارجی ها بر سر ما گذاشتند. با دست خودمون خودمونو بدبخت کردیم.
    مذاکرات هسته ای به کنار ، خود مسئولان حل کنند. من با اون کاری ندارم . هر چی به صلاح نظام باشه، موافقم.

    منظورم اینه که اینقدر سد ساختیم که زمینها خشک شدند و دارند تو مناطق مختلف نشست میکنند. دریاچه ها خشک شدند. بعد تازه به مفید بودن قنات اعتراف میکنیم!!
    الان هم همه جا رو گاز کشی کردیم ، تازه میگیم ضرر داره.
    طب سنتی رو سالها جلوشو گرفتن ،اینقدر افتضاح به بار اومد. تازه یواش یواش اجازه دادن یه ذره طب سنتی اجازه حرف زدن داشته باشه.

  5. تا زمانی که طب سنتی تنها دارای طبیب و عطاری است، هیچ نمیشود کرد. نمیتوان این طب مفید را مورد توجه مردم قرار داد. لازم نیست از کشور های دیگر مثال زد، نظام سلامت در کشور را ببینتید: علاوه بر بیمارستان و داروخانه جاهای مهمی بنام ازمایشگاه و بیمه وجود داره.
    منی که هر ماه باید پول بیمه بدم، چرا بیام طب سنتی!
    منی که هر ماه بیمه تکمیلی هم میدم تا اگه خدای نکرده کاری که نیاز به پول زیاد داشت لازم داشتم بیمه تمام و کمال بده، چرا بیام طب سنتی که حتی ویزیتش رو هم بیمه قبول نمیکنه ( برخی طبیبهای سنتی ویزیت نمیگیرن البت) .
    منی که طبیب سنتی بهم میگه این دستورات رو انحام بده و چهل روز بعد ازمایش بده و بیا، در حالیکه ازمایش رو تو دفترچم نمینویسه که وقتی انجام دادم پولش از محل بیمه و بیمه تکمیلی کامل تامین شه، چرا برم طب سنتی
    منی که اگه دکتر طب رسمی برام دارو بنویسه برخی از داروهام مشمول بیمه میشه و ارزونتز میشه و ما بقی هم مشمول بیمه تکمیلی، چرا برم طب سنتی
    فقط چون خوب تره و سالمتره؟! اره فقط بهمین دلیل. اما دکتر روازاده و همه دست اندرکاران طب سنتی ایران، با این نظام سلامت بپذیرید که طب رسمی ما همون طب غربیه. و شما ها هم برای جا افتادنتان در بین مردم، برای کم کردن هزینه ها و یا لااقل هزینه ها را آهسته و پیوسته گرفتن کاری نکردید. و اگر کسی بگه هزینه های طب سنتی زیاده تعجب میکنید که زیاد نیس! اگه اینجا فصد میکنی 40 هزار، بیمارستان عمل میکنی میلیونی، اما اینو در نظر ندارید که انجا ما بیمه ایم
    من از طرفدارای طب سنتی ام. اما لطفا لطفا لطفا همه طبیبهای محترم این حوزه که هرکی بالاتر از دیگریه، با هم جمع شید برای به رسمیت شناخته شدنتان جمع شید. جایتان را در نظام سلامت ایران بیابید. مهرتان پای دفترچه مان بیاید. نه ان مهری که برخی تان بدلیل اشنایی با طب غربی دارید، من مهر طب سنتی تان را میحواهم تا بتوانم درمانم و پیشگیری از بیماریم را با این طب زیبا پیش ببرم
    تشکر

    1. با سلام و احترام
      چندین سال است که برای اینکه حجامت مشمول بیمه گردد، پیگیری شده است ولی متاسفانه می گویند در فلان کمیسیون است!!!
      ما نیز امیدواریم داروهای گیاهی و اعمال یداوی طب سنتی مشمول بیمه گردد ولی از حوزه اختیارات موسسه احیای سلامت خارج است هر چند پیگیری شده است.
      گروه مدیریت سایت

  6. سلام به همه دلسوزان وتلاش کنندگان طب سنتی اسلامی دوستان واقعا بایست همه تلاش کنیم یک الگوی خوب زندگی را درکشورمان طرح ریزی کنیم وبه مسلمانان وجهانیان انشاءالله کشورمان بتواند الگوی خوبی برای تمام دنیا باشد. هم در زمینه طب هم در غذا وبهداشت و حتی بذرهای سالم واین یک عبادت محسوب میشه ما باید از دانشمندان این کشور که ذخیره وپشتیبان هستن کمک بگیریم

  7. بهترین راه حل استفاده از انرژی های پاک و تجدید پذیره مثلا اگر هر خونه ای برای خودش مستقلا سیستم برق خورشیدی و برق بادی و آبگرمکن خورشیدی دارای بک آپ برقی باشه فکر میکنم خوب باشه البته خیلی پر هزینه است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا