بیانیه روز قدس سال 1395 جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

روز قدس باید تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین باشد. حضور با بصیرت مسلمانان و آزادگان در سراسر جهان این پیام را به سردمداران رژیم غاصب اسرائیل می دهد که انتفاضه مردم فلسطین، به رغم تمام فشارها، ادامه خواهد یافت و رژیم صهیونیستی نمی تواند آن را برای همیشه متوقف کند و این رژیم مجعول در فلسطین محکوم به فناست و هیچ بهره ای از جنایات خود نخواهد برد.

تنها راه ریشه کن کردن این غده سرطانی خطرناک، مقاومت و مبارزه است. ملت فهیم و شهید پرور ایران با تقدیم شهدای عزیز مدافع حرم، مانند گذشته نشان دادند که اهمیت محور مقاومت را درک کرده و با نثار خون عزیزترین جوانان خود، این محور که همانا محور حفظ عزت و آبرو و امنیت ایران اسلامی است را حفظ و تقویت نموده است.

رزمندگان مقاومت اسلامی با توکل بر خدا و بهره گیری از تجارب گذشته و پشتیبانی کشورهای دوست، بدون دسترسی به تجهیزات گسترده و در شرایط محاصره توانسته اند یک قدرت بازدارندگی و الگوی دفاعی جدید و متفاوت با مدلهای رایج جهانی را با مرکزیت معنویت، عقلانیت و شجاعت برای دفاع از ملت و کشور خود ایجاد کنند و ضربات نهایی را به پیکره پلید تکفیری های جیره خوار اسرائیل بزنند. علیرغم تبلیغات جهانی، انتفاضه فلسطین خاموش شدنی نیست و آینده آن همراه با رستگاری و پیروزی است. سیاست آمریکا، صهیونیست ها و استعمارگران این است که مسأله فلسطین به فراموشی سپرده شود. حضور پر شکوه همه مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس نشان می دهد که مسأله فلسطین، امروز مسئله اول جهان اسلام است و بیداری اسلامی ملتهای مسلمان نسبت به فلسطین و مردم آن فراگیر شده است و به فرموده رهبر معظم انقلاب، هم ملت ها و هم دولتهای اسلامی باید مسئله فلسطین را در زمره مسایل درجه اول خود بدانند و همه مسلمانان کشورهای اسلامی با احساس مسئولیت باید به مبارزین فلسطین در داخل و خارج کمکهای همه جانبه بنمایند.

ما خادمان جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران، در آستانه روز جهانی قدس جنایات صهیونیست ها و حامیان غربی و عربی آنان را محکوم می کنیم و همگام با مردم روزه دار ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت نموده و از همه ملت غیور ایران دعوت می نماییم با حضور مقتدرانه خود، رعب و ترس در دل دشمنان دین خدا افزونتر نموده و موجبات دلگرمی مجاهدان محور مقاومت را فراهم سازند.

والسلام علیکم و رحمه ا… و برکاته

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

دبیر کل

دکتر حسین روازاده

 بیانیه روز قدس 95لطفاً جهت بزرگنمایی بر روی تصویر کلیک نمایید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا