توت بمب ضد سرطان پروستات

مصرف این میوه پروستات را درمان و یبوست را برطرف کرده و خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ و پروستات را تا میزان زیادی در مردان کاهش می دهد.
به گزارش یوپنا، برای کلمبیایی ها این میوه را مقدس می شمردند و از آن را برای مقاصد دارویی استفاده می کردند، این میوه فواید زیادی در درمان مشکلات سیستم گوارش و پروستات در مردم دارد.

براساس گزارش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ بنا به آمارها سرطان روده بزرگ، کبد و  پروستات یکی از دلایل مرگ و میر در جهان به خصوص در مردان است.

بسیاری از مردم به دلیل کم تحرکی و مصرف غذای نامناسب، گرفتار مشکلات گوارشی مانند یبوست و هضم نشدن موادغذایی در روده هستند.

اگر شما رژیم غذایی حاوی مواد مغذی مناسب و فیبر مصرف و از خوردن غذاهای چرب، دیر هضم و سنگین اجتناب کرده و سبک زندگی خود را تغییر دهید ، عملکرد دستگاه گوارش شما بهبود یافته و یبوست، سوء هاضمه، تجمع مواد سمی در بدن شما از بین می رود.

شیوه زندگی درست، رژیم غذایی سالم و متعادل، فعالیت بدنی، نوشیدن آب، استرس کمتر و پیاده روی مواردی هستند که با رعایت آن ها سلامتی بدن شما تضمین شده و عمرتان طولانی تر می شود.

نوشته های مشابه

بهبود هضم ،از بین بردن یبوست، ادرار آور طبیعی،  انرژی بخش و نشاط  آور، منبع غنی از ویتامین های A، B و C،  تصفیه  کننده خون، درمان عفونت های گلو و و دهان ، درمان موثر بزرگ شدن پروستات و جلوگیری از ابتلا آن به سرطان از جمله مزایایی است که برای توت برشمردند.

 

توت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا