جریمه 4.5 میلیارد تومانی یک متخصص زنان و زایمان به علت انجام سونوگرافی های غیر مجاز

بخش های مختلف یک بیمارستان خصوصی تهران با حضور بازرسان دانشگاه شهید بهشتی و سازمان تعزیرات حکومتی پلمب شد.
همه بخش های این بیمارستان خصوصی به نام “ر” در شمال تهران پلمب شد. رئیس و شماری از کارکنان بیمارستان تلاش کردند مانع از پلمب در اصلی بیمارستان شوند که با دخالت انتظامی – قضایی در نهایت در اصلی بیمارستان هم پلمب شد.
به دستور قاضی سازمان تعزیرات حکومتی، رسانه ها از اعلام نام این بیمارستان پلمب شده منع شدند.
رئیس مجتمع ویژه رسیدگی به تخلفات پزشکی سازمان تعزیرات حکومتی همچنین امروز در نشست خبری از پلمب دو مرکز پزشکی و بیمارستانی خبر داد.

وی توضیح داد: یکی از بیمارستان های بزرگ تهران نیز به دلیل استفاده چند باره از “ای پی اس” یک بار مصرف 18 میلیارد تومان جریمه شد. پرونده این بیمارستان که متاسفانه با همکاری یکی از شرکت های بزرگ بیمه ای مرتکب این تخلفات می شدند، به صورت ویژه در حال رسیدگی است. ای پی اف یک نوع فنر یک بار مصرف پزشکی است که یکی از مصارف آن در عروق بیمار است و بیشتر در آنژیوگرافی استفاده می شود.

“قاضی خدایی” با اشاره به پلمب یکی از بیمارستان های شمال تهران با هماهنگی دانشگاه شهید بهشتی به علت تخلفات متعدد گفت: یک مرکز بزرگ جراحی که سال ها بدون مجوز قانونی فعالیت کرده و مجوز های لازم را کسب نکرده است نیز امروز بر اساس حکم قانونی پلمب می شود.

جریمه 4.5 میلیارد تومانی یک متخصص زنان و زایمان
رئیس مجتمع ویژه رسیدگی به تلفات پزشکی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه  4.5 میلیارد تومانی یک متخصص زنان و زایمان خبر داد و گفت: این پزشک به صورت غیر مجاز و با انجام سونوگرافی های خاص هزینه های زیادی را به مراجعین خود تحمیل می کرد به طوری که درآمد وی در طول 8 ماه، 2 میلیارد تومان بوده است.

وی اضافه کرد: در یک ماه گذشته 5 موسسه غیر مجاز پزشکی در حوزه پوست، مو، لاغری و دندان پزشکی فعالیت داشتند نیز تعطیل شدند.

جریمه 5.5 میلیارد تومانی یک شرکت دارویی
وی در ادامه اظهار داشت:  یک شرکت پیمانکار دارویی نیز که با دو بیمارستان معروف دولتی در خصوص تامین داروهای داروخانه و تجهیزات پزشکی همکاری می کرد، به دلیل گران فروشی 5.5 میلیارد تومان جریمه شد.
پس از پایان نشت خبری رئیس مجتمع ویژه رسیدگی به تلفات پزشکی سازمان تعزیرات حکومتی بازرسان دانشگاه شهید بهشتی با همراهی قاضی تعزیرات به بیمارستانی در شمال تهران مراجعه و این مرکز را پلمب کردند.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام وقت شما بخیر.
    من رفتم سونوگرافی میگن قلب بچه تشکیل نشده است تا این که سرچ کردم و ویدیوی آقای روازاده رو دیدم. میخواستم بپرسم من هفته هشتم هستم ولی سونو توی هفته هفتم و 5 روزه گفتند قلب تشکیل نشده است. روز شنبه دوباره وقت سونو دارم. از شما خواهش میکنم کمکم کنید و بهم راهنمایی بفرمایید.

    1. با سلام و احترام
      يك قاشق غذاخوری آردبرنج محلی بایک لیوان آب حل کنید و میل کنید این کار را روزی۳بار انجام دهید
      گروه مدیریت سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا