در نمازم خم ابروی تو در یاد آمد …

آرایش خبیث یا شیطانی در عرف هیچ یک از کشورهای دنیا پدیده قابل قبولی نیست. این گونه آرایش در گروه های محدود شیطان پرست که اعمال و عادات بسیار شنیع و غیرانسانی دارند، دیده می شود.

از جمله اجزا این آرایش چهره مدل خاص ابروهاست که به صورت نامتعارف و نازیبایی ابرو را از نیمه ابرو می تراشند و ادامه آن را به وسیله تاتو کردن به صورت افراطی به سمت بالا می کشند. از جمله خصوصیات آرایش ابرو به این سبک تغییر مداوم در مدل و تنوع آن است که منجر به عمل پاک کردن تاتو و خالکوبی مجدد با طرح های جدیدتر است.

دفعات زیاد خالکوبی و پاک کردن آن پوست ناحیه ابرو را مستعد عفونت، گوشت اضافه (کلوئید)، بد رنگی و نهایتاً سرطان پوست می نماید.

2

همچنین کندن موی ابرو به طور مداوم باعث آسیب خوردن فولیکول مو شده و به مرور زمان باعث کم پشتی و نازکی موی ابرو می گردد.

در فرهنگ زیبایی شناختی همه ملتها همواره مرتب کردن و پیرایش حرفه ای ابروهای زنان با توجه به شکل و حجم ابروی طبیعی افراد بوده است که به فراخور شکل اولیه ابروی فرد، قسمتهایی از آن را به صورت چشم نوازیی کوتاه یا برمی داشتند.

قابل ذکر است از کارکردهای موی ابرو جلوگیری از ورود قطرات عرق پیشانی به چشم و کمک به بازگردان (رفلکس) نورهای اضافی و آسیب رسان محیط به چشم است که با تراشیدن ابرو و تاتو عملاً این کارکردها حذف شده و تبعاً چشم و قدرت بینایی چشم آسیب خواهد خورد.

مهمتر از همه اینکه پس از چند سال آن قسمت از ابرو که دائم دستکاری شده و موی آن کنده شده است، شکل برجسته و روشنتر به سمت جلو پیدا نموده در نتیجه قیافه عبوس و زشت در فرد پدیدار می شود که قابل بازگشت نیست. (چهره شیطانی)

برای مراقبت بهتر از سلطان بدن (چشم) و قوت بینایی بانوان بهتر است با یک نگاه زیبایی شناختی به شکل طبیعی ابروی خود یک طرح چشم نواز برای ابروی خود انتخاب نمایند و از کندن بیش از اندازه موهای ابروها و خالکوبی های متعدد پرهیز نمایند.

توجه: بعد از چندین سال زیر ابروها بدون مو و به سفیدی گرائیده و برجسته به جلو می آید و در بالای آن ابروی نامناسب شکل گرفته که به صورت قیافه کاملاً زشت شیطانی جلوه می دهد!

نمونه هائی از ابروهای خارجی ها را مشاهده نمائید.

ابروهای ماهواره ای مضر سلامت هستند.

تتوی ابرو

3

201955_940

گروه هیئت تحریریه احیای سلامت

تتوی ابرو

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا