علیرغم جوسازیهای گسترده، نمک دریا را بدون نگرانی میل کنید

نتایج مقایسه نمک موجود در بازار و نمک دریا مورد تأیید دکتر روازاده

دو جدولی که مشاهده می‌کنید نتایج مقایسه نمک موجود در بازار و نمک دریا مورد تأیید دکتر روازاده است که به سفارش یکی از حامیان تغذیه سالم به صورت داوطلبانه و در یکی از آزمایشگاه‌های معتبر شهر تهران انجام شده است.

 

جهت بزرگنمایی، بر روی تصاویر کلیک نمایید

namak (1)نتیجه آزمایش نمک دریا مورد تأیید دکتر روازاده

 

namak (2)نتیجه آزمایش نمک موجود در بازار

همانطور که مشاهده می کنید میزان سرب (pb) که یک آلودگی در مواد غذایی محسوب می شود در نمک تصفیه شده با مهر تأیید وزارت بهداشت 284 است. در حالیکه میزان سرب (pb) در نمک دریای کامل فقط 12 است. میزان کلسیم(Ca) موجود در نمک تصفیه شده 1120 و کلسیم (ca) موجود در نمک دریای کامل 4200، پتاسیم (k) نمک تصفیه شده 260 و پتاسیم نمک دریای کامل 1200 است.

میزان کلسیم و پتاسیم بالا در یک ماده غذایی و در رژیم غذایی، فشار خون فرد را تنظیم کرده و از ابتلا به فشار خون بالا جلوگیری می کند و میزان هر دوی این عناصر در نمک دریای کامل چندین برابر نمک تصفیه شده است.

منیزیم (Mg) عنصری بسیار ارزشمند در بدن است که نقشهای بسیار کلیدی در بدن ایفا می کند. منیزیم موجود در نمک دریای کامل 2500 است یعنی نمک دریا خود به تنهایی یک منبع ارزشمند و ارزان برای این عنصر حیاتی است در حالیکه میزان منیزیم در نمک تصفیه شده 93 می باشد.

عنصر اصلی که باعث بالا رفتن فشار خون در بدن می شود سدیم (Na) است که میزان مصرف آن در طی روز نباید زیاد باشد. این عنصر (سدیم) در نمک تصفیه شده 34 است، در حالیکه میزان آن در نمک کامل دریا کمتر یعنی 22 می باشد.

میزان آهن(fe) موجود در نمک تصفیه شده 120 بوده و مقدار آن در نمک دریای کامل کمتر از 5 است و میزان آهن بدن تأثیری در میزان فشار خون فرد ندارد. هیچ تأکیدی هم از سوی دکتر روازاده مبنی بر تأمین آهن بدن از راه نمک دریا صورت نگرفته است. عناصر کلیدی مؤثر در تنظیم فشار خون فرد سدیم(Na)، پتاسیم(K)، کلسیم(Ca) و منیزیم (Mg) هستند. تمام مدارک و مستندات علمی این بررسی در مجموعه تحت مدیریت دکتر روازاده موجود بوده و قابل عرضه در هر محفل علمی و قانونی می باشد.

 

لینک مطلب مرتبط با نمک دریا: (حتماً بر روی لینک زیر کلیک نمایید)

گزارش شنیدنی رادیو ایران در مورد نمک دریا

نوشته های مشابه

‫۵۹ دیدگاه ها

  1. با سلام و احترام؛
    خدمت عزیزان موسسه احیای سلامت و گل سر سبد محفل جناب آقای دکتر روازاده ، اخیراً در سایت عطاری 24 زیر نظر دکتر روازاده محصولی به عنوان نمک جدید دریا با وزن 2 کیلو گرم و روی پاکتش نوشته نمک دریاچه ارومیه با مارک شفاء عرضه شده است آیا می بایست از این محصول جدید عرضه شده بعنوان جایگزین محصول قبلی که پاکتش پاچه ای بود استفاده کرد و مشکلی نداره با تشکر از پرسنل زحمتکش التماس دعا

  2. جناب آقای دکتر ما همین لفظ شما رو قبول داریم دیگه نیازی به آزمایش نیست که!!! من یه مطلبی میگم قضاوت با دوستان دکتر روازاده که انصافا دغدغه سلامت احاد مردم رو دارن میان به مردم نمک آلوده به سرب میدن یا دولتی که یکی از داستاناشون پالم در لبنبیات هست و مثلا خیلی هم به فکر سلامت مردم هستن

  3. خداوند به جناب دکتر روازاده عمر طولانی بده ایشون از معدود افرادی هستند که دلشون برای شیعیان و اسلام و سلامت مردم می سوزه
    و آرزوی نابودی افرادی که به بهانه سلامت مردم ولی در اصل به خاطر منافعی که از کیسه ی اسرائیل و غرب عایدشون می شه به مخالفت با دکتر می پردازند
    امام زمان عج مطمئنا برای ایشون دعا می کنند…

  4. با سلام
    ضمن تشکر بفرمایید نام این نمک تصفیه شده که مجوز وزارت بهداشت را داشته و مورد آزمایش فوق الذکر قرار گرفته است چیست؟ شاید این نمک در لیست نمکهایی که وزارت بهداشت مصرف آنها را منع کرده است، باشد.

    1. با سلام و احترام
      نمک مورد آزمایش یکی از نمک های به اصطلاح تصفیه شده موجود در بازار می باشد که در لیست نمکهایی که وزارت بهداشت مصرف آنها را منع کرده است قرار ندارد و مورد تایید آن سازمان نیز می باشد و نام برند آن نیز نزد این موسسه محفوظ است.
      مدیریت سایت

  5. با سلام

    بنده شخصا نمونه ای از نمک شفا را به آزمایشگاه بردم (مجموعه ای در مشهد هستیم که نمک آقای دکتر را به مردم عرضه می کنیم) که نمونه آن نیز محفوظ است و 4 عنصر سنگین آن سرب کادیوم آهن و مس به ترتیب عبارت بودند از 1 و 0.48 و 46 و 3.5 PPM همچنین آزمایش وجود نیترات آن منفی بود. اما آنچه ذهن بنده را درگیر کرده است عدم وجود ید مناسب در آن نمونه بود. الان در آزمایش بالا هم دقت میکنم صحبتی از ید نشده است. خواهشمند است آنالیز بالا را تحلیل نمایید.

  6. اين اسناد، كاملا ساختتگي و فاقد هرگونه وجاهت قانوني مي باشد.
    مردم ايران اينقدر نادان نيستند كه به دو برگ اطلاعات كپي سازي شده و مخدوش توجه كنند.

    1. با سلام
      لطفاً اگر نگران ساختگی بودن این اسناد هستید یا خودتان به آزمایشگاه مورد نظرتان نمونه هایی از نمک های رایج در بازار و نمک مورد تایید حکیم دکتر روازاده را بدهید تا آزمایش نمایند و یا از این آزمایشگاه که نام و آدرس آن و شماره پیگیری آزمایش مربوطه موجود است شخصاً استعلام نمایید!!!
      گروه مدیریت سایت

    2. باتشکر از دکتر روازاده و جواب مفید و قانع کننده ای که به دلواپسان تغذیه ی سالم دادند .
      علی آقا شما که اینقده قاطع و بی هیچ حساب و کتابی این آزمایشات رو رد کردید و فرمودید ساختگی هست ، منتظر جواب آزمایشات شما هم هستیم . توجه ما به شماست .

  7. متاسفانه بعضا از ید کم نمک دریا انتقاد میشه… ما برای این انتقاد چه جوابی داشته باشیم؟ یکی از دوستان هم بالاتر تذکر دادند که میزان ید نمک مورد تایید دکتر چرا انقدر کمه؟؟؟

    1. با سلام و احترام
      قرار نیست با مصرف نمک دریا تمام نیاز ما به دیگر عناصر و ریز مغذی ها تامین بشود.
      ولی مطمئناً با مصرف دیگر مواد غذایی سالم بر اساس سبک زندگی صحیح نیاز به هیچ مکملی نداریم.
      گروه مدیریت سایت

  8. باسلام آیا در قم جایی مطمئن سراغ دارید که نمک دریا بفروشن.میخوام مطمئن باشه نه تقلبی.لطفا اگه هست به ایمیلم خبر بدین

  9. با سلام و خدا قوت
    صحت این مطلب را لطفا روشن کنید
    نمک دریا الوده است ازسنگ نمک استفاده شود؟
    واینکه نمکی که در عطاری ها به عنوان نمک دریا عرضه میشود چگونه بفهمیم که تقلبی نیست؟ با سپاس فراوان از خدماتتان

  10. با عرض سلام.
    آیا عطاری که محصولات مورد تایید دکتر روازاده را داشته باشد نزدیک رباط کریم یا پرند یا اسلامشهر هست که بتوانیم محصولات از قبیل نمک دریا تهیه کنیم؟؟؟؟
    این محصولاتی که شما میگید سمت ما نیست .تنها نمک دریا که در عطاریهای محله خودمان پیدا کردم ام سی 2 هست که به نظر زیاد مرغوب نمیاد….
    خواهش میکنم راهنماییم کنید .

  11. با یاد خدا
    عرض سلام و احترام
    من در استان گیلان هستم نمک اقای دکتر را از کجا در رشت یا شهر های مجاور میتوانم تهیه کنم که مورد تایید شما باشه..لطفا راهنمایی کنید

  12. سلام
    میخواستم بدونم این نمکهای تصفیه شده بازاری چرا قیمتشان ارزانتر از نمک دریا هست؟ چون اونها فرایندهای مختلف رو برای تصفیه و از بین بردن املاح مختلف نمک انجام میدن قاعدتا باید گرانتر بشه چرا اینطوره؟ لطفا پاسخ فرمایید
    تشکر

    1. سلام علیکم
      زیرا که نمک های بازاری دیگر نمک نیستند و فاقد هر گونه املاح مفید هستند قاعدتا ارزانترند
      گروه مدیریت سایت

  13. باسلام و خسته نباشید
    من شنیدم که چیز های شور فشار خون را بالا میبره.
    اون وقت نمک دریا که از نمک تصفیه که شور تره؟

  14. سلام در حال حاضر از همه طرف شنیده میشه نمک دریاچه ها آلوده به فاضلاب هست و خوردن نمک دریا در حال حاضر سرطان زا هست من دو سال هست از نمک دریا استفاده می کنم ولی الان نگران شدم و نمی دونم چه کار ی کنم لطفا راهنمایی بفرمائید.

  15. سلام خسته نباشید میشه راجب این نمک دریا که دکتر روازاده میگن خوبه و وزیر بهداشت میگن سرطان زاهستش و فلز داره و الوده هست توضیح بدید البته بنده اقای دکترو خیلی قبول دارم ولی میخوام جواب این نادان هارو بدم که میگن نمک دریارو وزیربهداشت تاید نکرده.ممنون میشم

    1. سلام علیکم
      سایت از این مطالب که مبنی بر فواید نمک دریا و مضرات نمک بازاری و ید دار شیمیایی می باشد به میزان کافی تغذیه شده است شما با مراجعه به سایت بسیاری از پاسخ های خود را دریافت خواهید کرد
      با تشکر گروه مدیریت سایت

  16. سلام و عرض ادب
    من 4 سال گذشته که در دوران بارداری بودم به شدت میلم به نمک دکتر روازاده میرفت و به خاطر مصرفی که از قبل هم داشتم در اون دوران خیلی شدت یافت و به صورت ویار و تبدیل به عادت شده بود که نمک های درشت را بعد از غذا خالی خالی میخوردم، اما همچنان بعد از گذشت 4 سال هنوز ادامه داره و دنبال علت این قضیه هستم میشه لطفا با دکتر درمیان بذارید و علتش رو به ایمیلم ارسال کنید؟

  17. سلام من از پخش جرجانی نمک دریا خریدم به صورت اینترنتی ایا مورد تایید شما هست این عطاری سایتشو از سایت دکتر روازاده پیدا کردم منتظر پاسختون میباشم تا استفاده ار این نمک را شروع کنم

  18. سلام
    اخیرا شرکت شفا، نمک های شستشو شده رو به عنوان نمک دریاچه ارومیه عرضه می کنه که دونه هاش ریز هست و علامت سیب سلامت داره!
    می خواستم بدونم که آیا این نمک مورد تایید دکتر روازاده برای استفاده خوراکی هست یا نه؟

    1. با سلام و اخترام
      نمک مورد تایید را از نمایندگی های شهرتان تهیه کنید
      گروه مدیریت سایت

  19. باسلام خدمت شما عزیزان اگر امکان دارد بسته بندی نمک نیاکان ما رو مثل بسته بندی عسل ودیگر محصولات موردتاییددکترروازاده پلمب شده عرضه کنید.ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا