معرفی محصولات و داروها: عرق خون ساز، آب آهن تاب

از آنجایی که سبک زندگی و طریقۀ مصرف انسان ها از منابع اطرافشان و محیط پیرامونشان دست خوش دگرگونی هایی شده است که طبعاً قابل اصلاح است، بیماری های خاص نیز گریبان گیر آنها شده است. از جمله مسائلی که از مهم ترین مشکلات در انسان است کم خونی و فقر آهن است که زمینه ساز بیماری های دیگر نیز می شود. متأسفانه مکمل های دارویی برای جبران فقر آهن که امروزه در بازار عرضه می گردند به لحاظ ساختار مولکولی خود فقط مشکلاتی ناهنجار را برای بشر به ارمغان آورده است. لذا با تحقیقاتی پیرامون طب جامع ایرانی اسلامی به این نتیجه رسیدیم تا راهکاری را که نیاکانمان از آن بهره مند بودند به کار گیریم. اطبای قدیم از عرق خونساز به نام آب آهن تاب بهره می برند که در درمان کم خونی، فقر آهن، تسریع بهبود زخم های گوارشی و سطحی بدن و بیماری های گوناگون سودمند است. این عرق در درمان تمام بیماری های ناشی از غلبۀ سردی و تری(بلغم) مفید می باشد. نکتۀ مهم دیگر اینکه مصرف این دارو در حاملگی و دوران شیردهی کاملاً بی خطر بوده و جایگزین مناسب قرص و شربت آهن است. این مکمل هیچ کدام از عوارض مکمل های موجود در بازار از جمله تهوع، درد اپیگاستر، استفراغ، یبوست، اسهال، مدفوع سیاه، بی اشتهایی و رنگی شدن دندان ها را ندارد و شایان ذکر است که علت اصلی عوارض داروهای مکمل آهن وجود آهن به صورت مولکولی است حال آنکه این شربت به صورت یونی از آهن غنی گشته است که مفید و قابل جذب است.

این دارو را می توانید از عطاریهای معتمد مجموعه نگاه احیای سلامت (مورد تایید حکیم دکتر روازاده) تهیه نمایید.

نوشته های مشابه

‫۱۷ دیدگاه ها

  1. ببخشید اگه بخواهیم به نوزادان شربت آهن ندیم .باید از اینا بهش بدیم ؟ مقدارش چقدر باشه؟انتظار نداشته باشید که واسه این مورد یه بچه کوچیک رو از آذربایجان شرقی برداریم بیاریم تهران!!!!!

    1. با سلام و احترام
      نوزادان تا 6 ماهگی که شیر مادر می خورند نیاز به مکمل آهن ندارند و شیر مادر کفایت می کند. البته مادر باید آهن کافی مصرف کند.
      بعد از 6 ماهگی روزی دو فنجان از این عرق را به کودک بدهید.
      گروه مدیریت سایت

  2. باسلام
    یه روز داشتم شبکه خبر میدیم که گزارشی پخش شد دلم خیلی سوخت مجری داشت می گفت که به تازگی یک دانشمند کانادای با استفاده از یک روش جالب که اسمش گذاشته بود ماهی آهنی کوچولو موفق به درمان کم خونی شده است این دانشمند کانادای با استفاده از گداختن آهن وذوب کردن آن و گذاشتن در یک قالب و در آوردنش به شکل یک ماهی مدعی شده بود که کم خونی رو درمان کرده است رو ش تست به این شکل بود که رفته بود به کامبوج ودر یک روستا که اکثریت دچار کم خونی شدید هستند این ماهی آهنی رو گفته بود به مدت ده دقیقه در ظرف خورشتی گذاشته هنگام جوش امدن و بعد به خورشت مقداری آبلیمو بدهند این روش مثلا تازه کشف شده باعث شده بود تا طی کمتر ا ز شش ماه تا 80 درصد مشکل کم خونی رو کاملا برطرف کنه . دلم سوخت نمی دونستم باید گریه کنم بخندم فحش بدم ماندم حیرون این گزارش فکر کنم برج ۲ سال ۹۴ بود گذاشت

  3. با سلام
    من فرزندی 8 ماهه دارم که دکتر براش مصرف قطره آن رو تجویز کرده و از اونجایی که این قطره باعث سیاه شدن دندون میشه و همچنین اینکه دخترم علاقه ای به خوردن این قطره نشون نمیده . به دنبال جایگزین کردن این شربت برا فرزندم بودم ولی متاسفانه ننوشته بودین که مناسب برای این سن هست یا نه. حالا میخواستم بدونم میشه برای فرزندم از این شربت استفاده کنم
    باتشکر

  4. با سلام
    آیا راهی وجود داره که این آب آهن تاب رو در منزل درست کنیم. بنده دو فرزند کوچک دارم و خودم اگر بخواهیم تهیه کنیم واقعا هزینه زیادی باید بپردازیم. گذاشتم حصوم یا نعل در آب در حال جوش همین کار آب آهن رو میکنه؟

    1. با سلام و احترام
      غلظت این آب آهن تاب بالا است و اگر بیماری کم خونی شما زیاد است باید حتماً از این محصول استفاده نمایید والا می توانید در حالت معمول از حصوم استفاده نمایید.
      گروه مدیریت سایت

  5. سلام خسته نباشین
    من دانشجو هستم و یمدت رو گیاهانی ک بیشترین میزان اهن دارند تحقیق میکنم جدیدا با اب اهن تاب اشنا شدم میخواستم اگه امکانش باشه نتیجه ازمایش انجام شده روی این محصول ب منظور میزان یون اهن موجود در ان را بدست بیارم.
    اگه امکانش هست لطفا نتیجه این ازمایش را اطلاع بدین
    ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا