پشت پرده تهيه يكي از غذاهاي مك دونالد

غذایی به نام Foie Gras به معنی جگر چرب غذای تجملی و گران قیمتی است که منشاء آن فرانسه است و در رستورانهایی چون مک دونالد و کی اف سی سرو می شود.
برای تهیه این غذا مرغابی و غازها را مجبور می کنند مقدار زیادی چربی بخورند تا بیش از اندازه چاق شوند و به بیماری جگر چرب مبتلا شوند.

پرندگان مجبور می شوند مقدار زیادی روغن و غذای چرب بخورند حتی اگر میلی به خوردن آن نداشته باشند.

 


یک لوله فلزی از گلوی حیوان به داخل معده وارد می کنند و به حیوان غذا می خورانند تا حدی که جگر آنها بزرگ و بزرگتر شود؛


سپس آنها را درون قفس های بسیار کوچک قرار می دهند و آنها را مجبور می کنند که در یک حالت ثابت و بدون حرکت بایستند تا انرژی مصرف نکنند.

خوب نگاه کنید. می توانید غم را در چشمهای او ببینید؟


پاهای آنها در اثر ایستادن های ثابت و طولانی مدت ورم می کند. و نمی توانند بخوابند. و البته نیازی هم به خواب نیست چون دوباره مجبور هستند غذا بخورند.

آنها سعی می کنند از جان خود دفاع کنند، اما این تلاش هم بی فایده است.

آنها را مجبور به خوردن می کنند تا جایی که بمیرند و یا بدن آنها نتواند این مقدار غذا را تحمل کنند

همانطور که می بینید غذا از دهان حیوان بیرون زده


آنهایی زنده می‌مانند، بیمار می شوند و از مخرج آنها هنگام دفع مدفوع خون جاری می شود.


آنها نه تنها از ناحیه دهان و گلو دچار جراحت می شوند، بلکه تمام مدت زندگی غم انگیز خود از دل درد و ورم و درد پا عذاب می کشند.

نه خوابی دارند و نه حرکت و جنب و جوشی، که مطابق غریزه خود و مطابق آزادی و زندگی که خداوند به آنها داده بتوانند آسمان را ببینند ، روی زمین راه بروند و در آب شنا کنند.

در عکس زیر می توانید جگر چرب را در مقایسه با جگر معمولی حیوان ببینید

از خودمان شروع کنیم. قبل از خوردن هر چیز تفکر کنیم که چه می خوریم و به چه قیمتی. به سلامتی خود و جان حیوانات اهمیت دهیم. غذایی که زجر دادن و شکنجه شدن حیوانات تهیه شود جز سم و سرطان چیزی عایدمان نخواهد کرد.

‫۱۱ دیدگاه ها

  1. با سلام
    بله کاملا درسته بنده روانپزشک هستم، امروز بسیاری از محققان دریافته اند که متأسفانه بیماری های روان تنی گرایش به همجنس خواهی و پدر خواهی از تناول این غذای سنتی دوک های فرانسوی به جان بشر افتاده است، البته حتما و بعد آمیزش های اشتباهی که هر روز در اروپا بیشتر هم می شود.

  2. از اطلاع رسانی دقیق و شفاف ممنون.خواهشمندم قبل از باز شدن شعبه مک دوناد در تهران ،این گزارش را از تلوزیون پخش بفرمایید.

  3. سلام و خداقوت به همه عوامل احیای سلامت.
    چقدر بی رحمانه!
    برای جذب مردم دست به چ کارهایی که نمیزنند!
    خدا خیرتان دهد که ما را اگاه می کنید

    1. کمترین کاری که میتونیم مامردم انجام بدیم اینه که به هموطنامون وتمام جهانیان تامیتونیم اطلاع بدیم این فقط گوشه ای ازبی رحمی تفکرصهیونیستی امریکاییه ..اونابرای مقاصدشون ازهیچ عمل وجنایتی دریغ نمیکنند…نمونه ی انسانیش غیرازحیوانش رودارین توسوریه وعراق میبینین داعش زاده نامشروع اوناست…اونهاخوب میدونن برای نابودی انسانیت که- همه ی انسانیت ورحمانیت دراسلام ناب محمدی وجودداره-چکاربایدبکنن…خواب نمونیم والابالگددشمن بیدارمیشیم…

  4. مقام معظم رهبری، حفظه الله فرمودند:
    اگر راه امام را گم یا فراموش کنیم یا خدای ناکرده عمداً کنار بگذاریم ، ملت ایران سیلی خواهد خورد .

    خدایا، آیا اینها نشانه های همان سیلی است؟
    دستاورد و حاصل رنج و تلاش دانشمندان هسته ای را برچیدیم تا به این نقطه برسیم، که غذاهایی این چنینی وارد کشور بکنیم؟ آیا رکود اقتصادی شدیدی که حاکم شده، نشانه های این سیلی نیست؟

    اخیرا در اخبار آمده که ظاهرا واردات سیگار صهیونیستی مارلبرو هم می خواهد قانونی بشود.
    کشور به چه سمتی دارد حرکت می کند؟ معنای تعامل با دنیا این بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا