مژده: افتتاح سه بخش جدید در سایت احیای سلامت

پیام مسرت بخش
افتتاح بخش های “کتابخانه”، ” گیاهان دوایی” و “تاریخ طب”

ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات شما علاقمندان احیای سبک زندگی اسلامی ایرانی در ماه مبارک رمضان، به اطلاع می رساند، به منظور سهولت دستیابی حامیان احیای صحت و سلامت و کاربران محترم و علاقمند به احیای سبک زندگی اسلامی ایرانی و تغذیه سالم، به گنجینه ای از اطلاعات و مطالب مفید در حوزه سلامت و انسجام بیش از پیش با مجموعه احیای صحت و سلامت، بزودی سه بخش جدید به شرح و امکانات ذیل در سایت احیای سلامت ایجاد و در دسترس شما قرار خواهد گرفت:

1- بخش کتابخانه:
شامل دو زیر بخش “کتب تدوین شده مجموعه احیای صحت و سلامت” و “سایر کتب”
در این بخش فهرست کتب، به همراه توضیح مختصر از آنان و فایل pdf حاوی متن کامل کتب در دسترس علاقمندان قرار می گیرد تا پژوهشگران و محققین که دنبال کتب و منابع غنی طب اسلامی ایرانی هستند براحتی بتواند به این منابع دسترسی یابند.

2- بخش گیاهان دوایی:
در این بخش فهرست جامعی از گیاهان دوایی به همراه اطلاعات کاملی از آنها به مرور در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.
این اطلاعات شامل مواردی از جمله نام علمی گیاه، نام لاتین، نام های محلی، محل رویش، نحوه کاشت، مشخصات ظاهری، تصویر گیاه، خواص گیاه، کاربرد و نحوه استفاده از گیاه و … می باشد.

3-بخش تاریخ طب:
در این بخش به معرفی جامع حکما و تاریخچه طب پرداخته خواهد شد.
شناخت حکما و خدماتی که در قدیم توسط این بزرگان صورت می گرفته مورد پژوهش بسیاری از علاقمندان می باشد که سعی خواهد شد به مرور این بخش تکمیل و در اختیار شما قرار داده شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا