بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت چهلمین سال انقلاب اسلامی ایران

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران دهه فجر انقلاب اسلامی

اگر ملتی با اراده حرکت کند، به خدا متکی باشد و دستور الهی را اطاعت نماید، هیچ قدرتی نمی تواند مویی از سر او کم کند.
                                                                                                               رهبر معظم ­انقلاب ­اسلامی

از سال 41 تا امسال که 97 است، انقلاب اسلامی ایران و خیزش عظیم خداخواهی مردم در عصر تاریک کمونیسم و لیبرالیسم توانست مسیر تاریخ را عوض کند و انفجار نور در جهان ظلمانی تا بیکران قلب ها و مغزهای مردمان تاریخ نور بیفکند و دائماً گسترش بیابد. انقلاب اسلامی به قلوب انسان­ها راه باز کرده و به افکار آنها نفوذ کرده و با فطرت آنها ارتباط گرفته و قدرت نرم جمهوری اسلامی، چند دهه دیگر اروپا را به قاره ای مسلمان تبدیل خواهد کرد.

چهل سالگی، فصل بالندگی انقلاب­اسلامی ماست؛ انقلابی که مقدمه شکل گیری تمدن عظیم اسلامی و حکومت عدل و قسط جهانی اسلام عزیز است

و در این میان، حماقت­های دشمنان دین خدا به مدد جریان انقلاب اسلامی آمده و روند فروپاشی دولت آمریکای جهانخوار را تسریع بخشیده و هژمونی ابرقدرت پنداری صهیونیزم را نابود کرده است.

ملت فهیم ایران اسلامی به عنوان پیش قراولان تمدن ساز ام القری جهان اسلام، با تحمل شرایط سخت تحریم و فشارهای اقتصادی، با پیروی و حمایت از مقام عظمای ولایت، نقش خود را به زیبایی در این برهه تاریخ ساز ایفا می کنند.

دولتمردان و کارگزاران باید قدرشناس مسئولیت خدمت به این نظام و این ملت صبور و فهیم باشند. به اشرافیگری، اسراف و رفتارهای طاغوتی، خود را آلوده نکنند. مقابل یاوه گویی آمریکا، با شجاعت و عقلانیت بایستد. دولتمردان تا فرصت باقی است باید به صورت جدی جبران گذشته را نمایند. اجرای یک طرفه تعهدات برجام را متوقف و برنامه هسته ای کشور را احیا نمایند و خطای گذشته را با عدم پیگیری لوایح زیان بار FATF و CFT جبران کنند. معیشت مردم و حل مشکلات طبقه ضعیف را اساسی ترین کار دولت بدانند.

ما اعضای جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران با گرامیداشت چهلمین سال پیروزی شکوهمند نظام جمهوری اسلامی، همگام با آحاد ملت شریف ایران اسلامی با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت نموده و از عموم مردم جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت می نماییم.

دهه فجر 1397

                                                                                                                   جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران
                                                                                                                                            دبیر کل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا