راه اندازی آزمایشی سایت آموزش مجازی / عرضه جمع بندی تجربه ۷۰۰۰ ساله طب ایرانی – اسلامی

پیام مسرت بخش

سایت آموزش مجازی هم زمان با حلول ماه مبارک رمضان افتتاح شد

http://www.tebejame.com

دوره مجازی آموزش مقدماتی طب جامع ایرانی (طب اسلامی- ایرانی- سنتی)

آپدیت هر دوره به صورت رایگان در اختیار کسانی که در این مدت ثبت نام کرده اند قرار خواهد گرفت.

در آستانه ورود به شهر الله الاکبر،ماه صیام و در پی استقبال علاقمندان فراگیری آموزش طب ایرانی – اسلامی از بسته آموزشی موسسه پژوهشی درمانی احیای طب جامع ایرانیان، جهت سهولت دستیابی تمامی متقاضیان به این بسته آموزشی و گذراندن دوره مربوطه، امکان تهیه کتب به صورت الکترونیکی و گذراندن دوره آموزشی به صورت مجازی همراه با اعطای مدرک مورد تایید موسسه فراهم گردید.

این دوره آموزشی که حاصل تلاش ۱۵ ساله حکیم دکتر روازاده در جمع بندی منابع غنی طب ایرانی اسلامی می باشد شامل فیلمهای صوتی تصویری و کتاب‌های آموزشی ویژه هر فیلم می‌باشد و ارزش ریالی آن یک دهم ارزش ریالی دیگر بسته های آموزشی مشابه می باشد.

بجای هزینه های چند میلیونی دوره های حضوری که مستلزم دوری از منزل و هزینه اقامت در طی برگزاری دوره می باشد، با حضور در دوره آموزش مجازی بهترین اساتید را به خانه خود ببرید و بجای یکبار شنیدن از استاد، چندین بار فیلم های آموزشی را ببینید و دروس طب ایرانی اسلامی را مرور کنید.

در ضمن این آموزش مجازی برای پزشکان، پیرا پزشکان و پرستاران محترم نیز بسیار مناسب بوده و پیشنهاد می شود با حضور در این آموزش مجازی از این فرصت طلایی استفاده نمایند.

عموم مردم نیز می توانند با گذراندن این آموزش مجازی، نسبت به یادگیری مبانی طب ایرانی اسلامی اقدام نمایند تا بدانند چگونه بود که نیاکان ما با انجام تدابیر و آموزه های حفظ الصحه از بیماریها پیشگیری می کردند و در زمان بیماری به راحتی با داروهای طبیعی خود درمانی می کردند.

براستی که گذشتگانمان این حدیث گهر بار امام رضا (ع) را بدرستی عمل می کردند:

امام رضا (ع) می فرماید:

“انسان مکلف است در امور بهداشتی و سلامتی خویش جاهل نباشد و عذری از آن مورد پذیرش قرار نمی گیرد.”

 دوره مجازی آموزش مقدماتی شامل مباحث زیر می‌باشد:

۱-شناخت امور طبیعیه(ارکان، مزاجها، اخلاط …) ۲- چگونه مزاج سالم و معتدلی داشته باشیم ۳- اصول تغذیه درست برای همه سنین(اطفال و پیران) ۴-آشنایی با ریشه‌های عمیق فلسفی طب ایرانی ۵- مروری بر احادیث اهل بیت(ع) درباره طب ایرانی ۶- تدابیر مسافران ۷- اصول صحیح روابط زناشویی ۸-شناخت خواص گیاهان دارویی، انواع خوراکی‌ها و کاربرد آنها ۹- تدبیر آراستگی و پاکیزگی ظاهر تن ۱۰- درمان چاقی و لاغری ۱۱- تدبیر مشکلات روحی-روانی و روش کسب آرامش ۱۲-نسخه‌های کاربردی در منزل ۱۳- تدابیر بارداری و شیردهی ۱۴-تدابیر حرکت و سکون،ورزش،خواب و بیداری ۱۵-تدابیر آب و هوا- فصول ۱۶-آموزش اعمال یداوی(انجام بادکش،دلک،حجامت، زالودرمانی و….)

 درپایان دوره مجازی آموزش مقدماتی، از طریق سایت مربوطه، آزمونی به صورت مجازی برگزار شده و برای دانش پژوهانی که نمره قبولی را کسب نمایند گواهینامه معتبر آموزشی صادر می‌گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۹۲۰۱۲۸-۰۲۱ روابط عمومی تماس حاصل فرمایید.

آدرس سایت آموزش مجازی طب جامع ایرانی (طب اسلامی- ایرانی- سنتی) : www.tebejame.com

نوشته های مشابه

‫۱۸ دیدگاه ها

    1. با سلام و احترام
      مجموعه آموزشی غیر مجازی: مجموعه ایست حاوی کتب و لوح فشرده فیلم های آموزشی
      مجموعه آموزش مجازی: در این مجموعه کتب به صورت الکترونیکی در سایت مربوطه در اختیار کاربران قرار گرفته می شود تا مطالعه نمایند و فیلم ها را می توانند متعاقباً دانلود نمایند.
      گروه مدیریت سایت

  1. اینکه نوشته اید “براستی که گذشتگانمان این حدیث گهر بار امام رضا (ع) را بدرستی عمل می کردند…”
    را اینجانب درخانواده خودمان دیده ام؛ مادربزرگهای من خواص همه خوراکی ها و مزاج آنها و نیز آدمها را می شناخت و تقریبا همه بیماری های معمولی فرزندانش را با گلها و گیاهان و عرقیجات و روش های طبیعی معالجه می کرد؛ اما ما باصطلاح امروزی ها! برای هر زکام و سرماخوردگی ساده پیش پزشکان مدرن می رفتیم و 4-5 تا داروی شیمیایی مصرف می کردیم و جاهلانه خیال می کردیم اینها بهتر است!

  2. با سلام
    ضمن تشکر از زحمات شما.
    من علاقه بسیار زیادی به طب سنتی دارم. آیا راهی وجود دارد که بتوانم دانش خودمو در این زمینه افزایش داده و طبابت کنم. تحصیلات اکادمیک من مهندسی صنایع هستش. آیا با گواهی که دوره اموزش مجازی طب سنتی به افراد می دهد می توان طبابت کرد؟
    با تشکر

  3. با سلام
    با تشکر از زحمات شما
    من علاقه زیادی به طب سنتی دارم. آیا راهی وجود دارد که بتوانم دانش خودمو در این زمینه افزایش داده و طبابت کنم. تحصیلات اکادمیک من مهندسی صنایع هستش. آیا با گواهی که دوره مجازی آموزش طب سنتی شما به افراد می دهد می توان طبابت کرد؟ آیا از این گواهی می توان جایی استفاده کرد؟
    با تشکر

    1. سلام علیکم
      پس از گذراندن دوره های مختلف و خواندن پک آموزشی با مدرک ارائه شده می توانید در شهر خود در مطب های طب سنتی با توجه به مطالبی که آموختید شروع به کار کنید
      گروه مدیریت سایت

  4. با عرض سلام
    ایا بعد از هر کتاب ازمونی بر گزار می شه یا در پایان دوره چون امور طبیعه را تمام کردم و خبری از ازمون نبود و دوره تدبیر خوردنی ها واشامیدنی ها هم فقط یک سوال باز شد

  5. سلام
    زمان دقیق برای کلاس ها مقرر شده یا هر کسی هر وقت خواست میتونه استفاده بکنه ?
    و اینکه مدرک هم ارایه میدین /
    ممنون

  6. سلام عذر میخام من میخوام آموزش های مجازی دکتر روازاده رو شرکت کنم ولی توی سایت tebejame.com که میرم اولا که سایت فقط با فیلترشکن میاد بالا واسم بعدم چون با فیلترشکنه فکرکنم صفحه پرداختش واسم باز نمیشه خطا ۱_ رو میده اگه ممکنه راهنماییم کنید ممنون میشم به پشتیبانی هم بعد از ظهر تماس گرفتم کسی جواب نداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

پیشنهاد هوشمند سایت به شما
بستن
دکمه بازگشت به بالا