هشدار: نمک تقلبی در کیسه های پلاستیکی سبز رنگ

چندی پیش عده ای سودجو اقدام به عملی ناشایست در راستای پخش نمک تقلبی به بازار نموده اند. ایشان با سوء استفاده از اعتبار و خوش نامی حکیم دکتر حسین روازاده و با توجه به نظریات ایشان در خصوص سلامت نمک دریا و ارجحیت آن به نمک های شیمیایی و یددار بازار از این موقعیت بهره برده اند و نمکی بسیار نامطلوب و بدون کیفیت را در کیسه های پلاستیکی با شماره پروانه ساخت کاملاً تقلبی عرضه نموده اند. این کیسه ها پلاستیک های سبز رنگ است و با تدابیری که موسسۀ احیای سلامت برای نگهداری و عرضه نمک در کیسه های طبیعی از نخ ارائه می کند کاملاً منافات دارد. لذا بدین طریق به اطلاع کلیۀ عزیزان می رسانیم این نمک های تقلبی به نام حکیم دکتر روازاده را که فقط برای ایجاد خدشه بر خوشنامی و اعتبار  ایشان عرضه می گردد و عده ای هم از این راه امرار معاش حرام و کسب روزی ناپاک می کنند را خریداری نکنند.

خواهشمند است در تهیه نمک سالم توجه داشته باشید که آقای دکتر روازاده همۀ نمک های موجود در کشور اعم از سنگی، رودخانه ای، کویری که همگی منشأ دریایی دارند؛ خصوصاً نمک های مربوط به دریاچه های ایران را تأیید می فرمایند. اما در صورتی که فردی علاقه مند باشد و بخواهد حتماً نمک مورد تأیید دکتر روازاده را تهیه کند؛ ما یکی از تولیدکنندگان را معرفی می نماییم که در حال حاضر تا اطلاع ثانوی به نام نمک دریاچه ارومیه شفا ارائه می شود که به شماره پروانه تولید و پروانه بهره برداری از وزارت صنعت معدن تجارت: 19330/ 110 و شماره مجوز بسته بندی: 15492531 توزیع می گردد.

در ضمن اگر در خصوص این نمک های تقلبی اطلاعات و آگاهی هایی دارید حتماً با روابط عمومی موسسه پژوهش درمانی احیای طب جامع ایرانیان تماس حاصل نمایید.

 

 

 

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. باسلام. همین دیشب بازهم تلویزیون درباره نمک دریا هشدار داد و حتی دقیقا نمک دریا با علامت تایید دکتر روازاده را نشان داد و گفت چون دریاها انواع آلودگیها رو دارند نمکشون خیلی مضر و کثیفه. تو روخدا تکلیف مارو مشخص کنید. خب ظاهرا استدلالشون درسته که دریا آلوده است. سنگ نمک جهرم رو اگر اصل باشه تایید می کنید؟ ضمنا درباره قیمت عسل طبیعی هم خبری درج شده که بالای 40 تومن باید باشه. ولی این عسل با مارک کوهستان که از نمایندگیها می خریم کمترین قیمتش25 تومنه. حرف کیو باید گوش بدیم؟

    1. با سلام و احترام
      همانگونه که گفته ایم در تهیه نمک سالم توجه داشته باشید که آقای دکتر روازاده همۀ نمک های موجود در کشور اعم از سنگی، رودخانه ای، کویری که همگی منشأ دریایی دارند؛ خصوصاً نمک های مربوط به دریاچه های ایران را تأیید می فرمایند.
      لذا منظور از نمک دریا، نمک های استخراج شده از دریاهای آلوده نمی باشد بلکه نمکهای غیر آلوده ای است که منشاء دریایی دارند
      گروه مدیریت سایت

  2. با سلام. بنده، نمكي در كيسه نخي سفيد ولي دقيقاً با همين نوشته ها و همين شماره پروانه ساخت خريداري كرده ام. آيا اين نمك تقلبي است؟

    1. سلام علیکم
      جهت اطلاع از اصل یا تقلبی بودن محصول خریداری شده از نماینده معتمد شهرتان تهیه نماییدو چنانچه اطلاعاتی از نماینده معتمد ندارید با روابط عمومی تماس حاصل فرمایید ۰۲۱۶۶۹۲۰۱۲۸
      گروه مدیریت سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا