کنجد؛ اکسیری معجزه گر برای دانشجوها و دانش آموزان

اگر هنگام درس خواندن و مطالعه ی کتاب، احساس خستگی فکری کردید و دهان دره، امانتان را بُرید، کافی است یک مشت کنجد بوداده را در دهان بریزید تا خستگی تان برطرف شده و دوباره با قدرت تمام، به سراغِ مطالعه بروید. ضمن اینکه آن اکسیر معجزه گری که اکثر دانشجوها و دانش آموزان در شب های امتحان، به دنبال آن هستند تا بتوانند چند ساعتی، بیشتر درس بخوانند، همین است!

می گویید نه؟؟ … خب امتحانش کنید.

 منبع: فصلنامه حکیمانه، سال اول، شماره دوم

 

tel-konjed-hakim-5

‫۲ دیدگاه ها

  1. با عرض سلام
    فرمودید که جهت رفع خستگی درس خواندن گنجد بوداده مصرف کنید؛آیا مصرف کنجد به این شکل صحیح است؟آخه روی قوطی روغن کنجدهایی که مورد تایید جناب حکیم روازاده می باشد مدتی پیش خریداری کردم تأکید شده بود که مصرف کنجد فقط بصورت روغن می باشد ونه بصورت خوردن مستقیم دانه های اون؟میشه راهنمایی بفرمایید.

    1. باسمه تعالی
      باسلام و احترام
      روی قوطی روغن ارده کنجد در خصوص روغن نوشته شده است “فقط روغن ارده کنجد خوراکی است” و منظور از بین روغن های فراوری شده از کنجد است.
      یعنی روغن هایی که مستقیماً از کنجد به صورت پرس سرد می گیرند یا به هر شکل دیگر خوراکی نیست و فقط باید روغن ارده کنجد را به عنوان روغن مصرف کنید.
      در لیبل مذکور حرفی از مصرف کنجد خالی زده نشده است و مصرف خود کنجد بلا اشکال است.
      گروه مدیریت سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا