بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت چهل و دومین بهار خجسته انقلاب اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت چهل و دومین بهار خجسته انقلاب اسلامی

امسال در حالی دهه فجر انقلاب اسلامی را سپری می‌کنیم که عزممان برای ساختن ایران قوی به برکت جوشش خون های مطهر شهدای مقاومت، جزمتر و انگیزه هایمان برای برپا کردن ارکان و ساختار های تمدن نوین اسلامی در منطقه و جهان مضاعف است.

امواج اراده ­های مؤمنین به ادیان الهی در سراسر منطقه به بلوغ رسیده، شهادت مظلومانه سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی آن را طوفنده تر از قبل نموده، بازی کودکانه معامله قرن را قبل از مرگ ترامپ به نفع جبهه مقاومت پایان خواهد داد و در مسجدالاقصی نماز شکر آزادی قدس شریف را اقامه خواهند کرد.

تشکیل مجلس قوی، مؤمن، انقلابی، شجاع، کارآمد، با نشاط و طرفدار عدالت خطیرترین وظیفه ملت صبّار شکور است. از معتمدین بصیر می خواهیم بدون هیچ گونه منفعت طلبی، افرادی با چنین ویژگی هایی را به مردم معرفی نمایند.

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران، با گرامیداشت چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی بر تقویت خط استقلال، سلامت و امنیت غذایی مردم خصوصاً کشاورزی و دامپروری کشور تأکید ورزیده و از دولت خواستار اهتمام جدی تر در این عرصه ها می باشد و از همه حامیان و هواداران تغذیه سالم و آحاد مردم شجاع و فهیم ایران قوی، دعوت می نماید تا در جشن حمایت از مقاومت و آزادگی در روز ۲۲ بهمن حضور تاریخ ساز داشته باشند.

                                                                                                                     دهه فجر 1398

                                                     جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران
                                                     دبیر کل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا