پروژۀ یونیکس؛ کشتار خاموش ساکنان زمین

اطلاعاتی کلامل تر از پروژۀ یونیکس

 تاکنون مسئولان و پزشکان سرطان شناس اعلام می کردند که علت سرطان مربوط به عوامل ارثی و ژنتیکی، به عنوان اصلی ترین عامل و بعد عواملی، مثل استرس و نوع تغذیه با اولویت دادن به فست فودها است؛ اما ما امروز می خواهیم باب تازه ای از بروز مرگ و میر ناشی از سرطان را برای شما بگشاییم.

ujnix 2 ujnix 3 ujnix 4

به گزارش قدس آنلاین، بر طبق آمار جهانی و رسمی، میزان بروز سرطان در کشور «ایران» طیّ 20 سال آینده، 2 برابر می شود. علاوه بر این بنا بر اعلام سازمان بهداشت جهانی، سرطان های سینه که در زنان بیشترین میزان را شامل می شود، از سال 2008م.، 20 % افزایش یافته و در مجموع هر سال، یک میلیون و 700 هزار زن که از سرطان سینه رنج می برند، تشخیص داده می شوند. ضمن اینکه سنّ بروز سرطان سینه در جهان، 50 سالگی و در ایران، 40 سالگی است. سرطان پروستات هم به عنوان شایع ترین سرطان در بین مردان در کشور ما، آمار بالایی دارد؛ البته آمار مرگ و میر به دلیل تشخیص و درمان به موقع، چندان بالا نیست، اما این آمار در کشورهای فقیر بسیار بالاست. اما آیا واقعاً دلایل ابتلا به این سرطان ها و سرطان های دیگر همان است که مسئولان و متخصصان عنوان می کنند؟ پایگاه جامع علمی پزشکی ایران سلامت می نویسد: موارد ابتلا به سرطان به حدّی در حال افزایش است که تهدید آن برای بشریّت را می توان با تهدید تغییرات آب و هوا مقایسه کرد.

در ادامۀ گزارش قدس آنلاین آمده است:

ما امروزه می خواهیم از «انبار بذرهای قیامت» در 100 کیلومتری شمال قطب شمال به سمت «کانادا» سخن بگوییم. جایی که بذرهای به اصطلاح اصلاح شده!!! برای کاهش جمعیت جهان، تغییر ژنتیک داده، سرطان زا و باعث عقیمی شده و به کشورهای دیگر فروخته می شوند.

شاید باور نکنید «بنیاد راکفلر» که یک شرکت تجاری جهانی است و به همراه شبکه هیا زنجیره ای مالی و اقتصادی خود در صدد تصاحب بازارهای بین المللی است، بیل گیتس و شرکت های آمریکایی و گروه بین المللی تحقیقات محصولات کشاورزی، از سرمایه گذاران این انبار و با هدف کاهش جمعیت جهان هستند.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته، طیّ ائتلاف یهودی، صهیونیستی علیه جامعۀ بشری و در راستای ایجاد قوم برتر، تصمیم بر آن شده است تا پروژه ای را با تغییر ژنتیکی گیاهان در جامعۀ جهانی ایجاد کنند. از همین رو بنیاد راکفلر در سال 1927م. کار خود را تحت عنوان علم بیولوژی مولکولی که بخشی از آن، محدود کردن ساکنان جامعۀ جهانی است، آغاز کرد.

پروژه ای که دنبال می شد «کشتار خاموش ساکنان زمین» نام داشت که هنری کسینجر یهودی الاصل و دیپلمات معروف آمریکایی و مشاور اسبق «امنیت ملّی ایالات متحدۀ امریکا» در اجرای آن، رقم کاهش دو میلیاردی جمعیت را پیشنهاد داد که البته بعدها سیاست چهار میلیارد دنبال شد.

از همین رو بود که با دنبال کردن برنامه های تباه کردن نسل، از ترفندهای آلودگی آب و نان و تحمیل غذا و تولید داروهای رنگین، اما مسموم و مرگ آفرین، برای کاهش عمر ساکنان زمین بهره بردند که گاه تا 50% باعث کاهش طول عمر می شد.

طبق این تحقیق، سازمان مخفی «انگلیس» و «آمریکا» با مدیریت رژیم صهیونیستی، «علم اصلاح نباتات» یا پروژۀ یونیکس را جهت عقیم کردن و کنترل زاد و ولد و با تأکید بر اجرای آن در کشورهای شرقی و مذهبی، مدیریت و حتی بانکی را برای این موضوع طراحی کردند.

ujnix 5ujnix 7ujnix 9

تغییر ژنتیک بذرهای خوراکی در سال 1970 م. تحت عنوان «انقلاب سبز» آغاز شد. در این پروژه، بذرهای اصلی از کشورهای «ترکیه» و «آذربایجان» خریداری و پس از تبدیل آنها به بذرهای یک بار مصرف با وجود آنکه امکان استفادۀ مجدد از آنها نبود و باعث نازایی زنان در سنّ باروری می شد به سایر کشورهای هدف فروخته شد.

«انبار بذرهای قیامت» جایی است که می توان چیزی حدود 2 میلیارد دانۀ گیاهی را تحت عنوان بذرهای اصلاح شده! به مدت 9 سال در آن نگهداری کرد.

سرمایه گذاران این انبار که در سال 2008 م. رسماً با صرف 123 میلیارد دلار آن را افتتاح کردند، در اولین سفارش ها 100 میلیون بذر را به 100 کشور فروختند؛ یعنی هر کشوری یک میلیون بذر از آنها درخواست کرده بود!

اما آنها تنها به تغییر ژنتیکی نباتات، برای کاهش عمر ساکنان زمین رضایت ندادند و به تغییر ژنتیکی دی.ان.ای حیوانات نیز دست زدند تا با آلوده کردن گوشت و لبنیات آنها، مردم را به بیماری های کشنده ای چون سرطان سینه و سرطان پروستات مبتلا کنند.

امروز سرطان برای مردم جهان تبدیل به کابوسی شده که دیگر سن و سال نمی شناسند. اگرچه در سال های دور، افراد مسن را درگیر می کرد، امروزه از کودکان تا بزرگسالان و افراد مسن را مبتلا می کند؛ اما آنچه مسبّب این مصیبت می شود، همیشه نه ژنتیک خانوادگی که گاه ژنتیک نباتی و حیوانی است؛ آن هم از بذرهای به اصطلاح اصلاح شده و دی.اِن.اِی حیوانات.

ujnix 6ujnix 8ujnix 10

یادمان هست سردار جلالی در گفت و گو با «قدس آنلاین»، به مشارکت کشورهای مسلمان برای تشکیل بازار مشترک اقتصادی اشاره ای داشت تا از این آلودگی برای کم شدن جمعیت مردم مذهبی دور شویم.

با کتمان این حقایق نمی توان آمار مرگ و میر حاصل از سرطان ها را کاهش داد.یادمان باشد همیشه پروژۀ کشتار مردم زمین، تنها به فیلم های هیجانی هالیوودی مربوط نمی شود و به نظر می رسد که پشت ساخت این فیلم ها، حقیقنی نهفته است. باید فکری تازه تر کرد … .

قدس آنلاین هنگامه طاهری

منبع: ماهنامه فرهنگی اعتقادی، اجتماعی(موعود)/ سال بیستم/ شمارۀ 175و 176/ شهریور و مهر1394

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. سلام برای نجات چه کاری باید انجام داد؟
    ما توی یه روستا هستیم با امکان زراعت و دامپروری با همکاری شورا و دهیاری، برای این کار آقای دکتر وقت دارند برای سخنرانی و هدایت؟
    اگر آره باید از چه طریقی هماهنگی های لازم رو انجام بدیم؟ آیا هنوز بذر سالم وجود داره؟

  2. خوب حالا چرا دولت اقدامی انجام نمیده
    چرا بذر های به اصطلاح اصلاح شد رو از این کشورها میخرند
    چرا کسی اقدام نمیکه
    و حالا ما باید چکار کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا